Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2016

Ο Ινδιάνος Σιάτλ

Στο πλαίσιο της διδασκαλίας του αποσπάσματος από την επιστολή του Ινδιάνου Σιάτλ, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β΄ Γυμνασίου έφτιαξαν το πορτρέτο του, όπως τον φαντάστηκαν...

Ο Ινδιάνος Σιάτλ
Χ. Θοδωρής, Β3
Χ. Ειρήνη, Β3
Γ. Γιώργος, Β1
Σκ. Αντώνης, Β3

Άλλοι/ες προτίμησαν να καταγράψουν τις σκέψεις του...                                  

Ο Ινδιάνος Σιάτλ μονολογεί…
   Όχι… Δε θα το επιτρέψω! Δεν έχεις το δικαίωμα να την πάρεις. Είναι όλων μας, όχι μόνο δική σου! Ο Θεός είναι μεγάλος και έφτιαξε μια μεγάλη γη, αρκετή για όλους μας… Και τι σημαίνει, πες μου, τι σημαίνει λευκός και τι ερυθρόδερμος; Και οι δύο δεν έχουμε σάρκα και οστά, δεν προερχόμαστε από τον ίδιο Δημιουργό; Γιατί να μην υπάρχει ομόνοια και ειρήνη σε αυτόν τον κόσμο, γιατί μου φέρεσαι σαν να έπρεπε να ντρέπομαι γι’ αυτό που είμαι, γιατί; Ε, ναι λοιπόν, έχω άλλο χρώμα δέρματος από σένα, χλωμό πρόσωπο, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δεν εξακολουθώ να είμαι άνθρωπος… Ζω κι εγώ σε αυτόν τον κόσμο, στη γη όλων μας, στη γη μας!
Φ. Χριστίνα, Β3

...Ή να του αφιερώσουν ένα ποίημα!

Το μήνυμα του Ινδιάνου 

Ο Ινδιάνος Σιάτλ, ο Ινδιάνος ο σοφός 
Μήνυμα έστειλε στης Ουάσιγκτον τον αρχηγό 
Μυστήριο θεωρεί της γης την αγοραπωλησία 

«Πως γίνεται αυτό;», ρωτά 
«Ν’ αγοράσετε τη γη που είναι ιερή; 
Ο άγριος ο άνθρωπος αυτό δεν το καταλαβαίνει.» 

Σήμερα, όπως ο Ινδιάνος είχε πει, 
έγινε ο κόσμος ένα μέρος σκοτεινό 
Ο λευκός τη γη έχει καταπιεί 
Κι άφησε πίσω του μια έρημο. 
Στ. Θοδωρής, Β3 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.