Παρασκευή 31 Αυγούστου 2018

Για τη φιλία και τους φίλους

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β΄ Γυμνασίου παρουσιάζουν τις δικές τους "συνταγές" για μια τέλεια φιλία...

Μπισκότα αγάπης και φιλίας
Για τα μπισκότα μας θα χρειαστούν:
♦ 1 κιλό αληθινή αγάπη 
♦ Μισό φλιτζάνι εχεμύθεια
♦ Γενναιοδωρία (όσο πάρει)
♦ 1 μεγάλο κουτάλι υπομονή
♦ 1 φλιτζάνι αποδοχή
♦ 3 κουταλάκια συμπαράσταση
Για τη διακόσμηση: σταγόνες χιούμορ - άχνη ευτυχίας
Εκτέλεση 
   Όλα τα υλικά πρέπει να είναι σε θερμοκρασία δωματίου. Βάζουμε την αληθινή αγάπη να λιώσει, ώστε να βγάλει όλα τα αρώματά της. Χτυπάμε στο μίξερ τη λιωμένη αγάπη μαζί με την εχεμύθεια και συμπληρώνουμε με όση γενναιοδωρία βλέπουμε ότι χρειάζεται. Αφήνουμε το μείγμα να ξεκουραστεί για λίγο, προσθέτουμε την υπομονή και το ξαναχτυπάμε μέχρι να γίνει αφράτο.
   Σε ένα άλλο μπολ, κοσκινίζουμε καλά την αποδοχή. Την ανακατεύουμε με τη συμπαράσταση και μετά ζυμώνουμε όλα τα υλικά μαζί. Θέλουμε μια ζύμη δεμένη, αλλά εύπλαστη! 
   Όταν η ζύμη μας είναι έτοιμη, την απλώνουμε και την κόβουμε με κουπ πατ σε όποιο σχήμα μας αρέσει. Στρώνουμε αντικολλητικό χαρτί ψησίματος σε μια λαμαρίνα και βάζουμε με προσοχή τα μπισκότα, με κάποια απόσταση μεταξύ τους, για να μην κολλήσουν. Τα στολίζουμε με σταγόνες χιούμορ και τα ψήνουμε μέχρι να ροδίσουν. 
   Πριν σερβίρουμε τα μπισκότα της φιλίας, τα πασπαλίζουμε με άχνη ευτυχίας. 
   Καλούμε τους φίλους μας να απολαύσουμε όλοι μαζί αυτά τα νόστιμα μπισκότα, που σίγουρα θα μας θυμίζουν στο μέλλον υπέροχες στιγμές!

Τ. Φωτεινή

Συνταγή για μια φιλία που διαρκεί! 
Υλικά 
✔ Αφοσίωση
✔ Συνέπεια 
✔ Ειλικρίνεια
✔ Εμπιστοσύνη
✔ Αλληλοσεβασμός
✔ Κατανόηση
✔ Αμοιβαία υποστήριξη
✔ Αποδοχή
   Δεν έχετε παρά να ανακατέψετε καλά όλα τα συστατικά της φιλίας μεταξύ τους, να φτιάξετε ένα σφιχτό μείγμα και να του δώσετε όποιο σχήμα προτιμάτε.
   Η συνταγή μας δε δίνει ακριβείς ποσότητες στα υλικά… Πρέπει να πειραματιστείτε μόνοι σας, για να φτιάξετε τη φιλία που σας ταιριάζει!
Π. Έρικα

Τέλεια συνταγή: το κέικ της φιλίας
Υλικά
1 κούπα αγάπη για όλες τις χρήσεις
3 κρόκους ανιδιοτέλειας
250 γραμμάρια εμπιστοσύνη
150 γραμμάρια κατανόηση
1 κουταλάκι του γλυκού υπομονή 
Μισή κούπα χημεία
Ψιλοκομμένη ειλικρίνεια (για το γαρνίρισμα)
Εκτέλεση 
   Προθερμαίνουμε τον φούρνο. Παίρνουμε ένα μεγάλο μπολ και ρίχνουμε πρώτα το βασικό συστατικό, την αγάπη. Προσθέτουμε τους 3 κρόκους ανιδιοτέλειας και ανακατεύουμε καλά. Όταν το μείγμα γίνει ομοιογενές και χωρίς σβόλους, ρίχνουμε την εμπιστοσύνη, την κατανόηση και το κουταλάκι της υπομονής. Τελευταία βάζουμε τη χημεία, για να δέσει το γλυκό! Απλώνουμε σε ένα ταψάκι σε σχήμα καρδιάς και ψήνουμε μέχρι να φουσκώσει το κέικ και να πάρει ωραίο χρώμα. Μόλις κρυώσει, πασπαλίζουμε με ψιλοκομμένη ειλικρίνεια. Έτοιμο!
   Τα υλικά που θα χρειαστούμε τα έχουμε όλοι, αλλά πρέπει να ψάξουμε λίγο για τα βρούμε…

Π. Παναγιώτης 

...Αλλά και καταθέτουν τις σκέψεις και τους προβληματισμούς τους για τη φιλία στις μέρες μας ή χαρίζουν ένα δώρο στον καλύτερό τους φίλο!

Περί φιλίας...
   Η φιλία αποτελεί σημαντική αξία σε κάθε εποχή και για κάθε ηλικία. Μια αληθινή φιλία καλύπτει την ανάγκη του ανθρώπου για επικοινωνία και βοηθάει στην ολοκλήρωση της προσωπικότητάς του, καθώς στο πλαίσιό της μαθαίνει να είναι ανιδιοτελής και να περιορίζει τον εγωισμό του. Όταν έχεις καλούς φίλους, με τους οποίους μπορείς να μοιραστείς τόσο τις ευχάριστες όσο και τις δύσκολες στιγμές, η χαρά γίνεται μεγαλύτερη και η λύπη λιγότερη. Η φιλία δίνει νόημα στη ζωή και είναι ανεκτίμητο αγαθό για τον άνθρωπο!
   Αλλά η δημιουργία μιας αληθινή φιλίας δεν είναι εύκολη υπόθεση… Το στήριγμά της είναι, πρώτα απ’ όλα, η εκτίμηση και ο αλληλοσεβασμός. Παράλληλα, μεταξύ των φίλων επιβάλλεται να υπάρχει αμοιβαία κατανόηση και ειλικρίνεια. Δεν μπορεί να λείπει και η εχεμύθεια, που είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την καλλιέργεια της εμπιστοσύνης. 
   Ο ιδανικός φίλος θα σε αποδεχτεί έτσι όπως είσαι, χωρίς να προσπαθεί να σε αλλάξει. Ποτέ δε θα σε κακολογήσει πίσω από την πλάτη σου και η κριτική του θα είναι πάντα καλοπροαίρετη. Θα βρει χρόνο για σένα και θα ενδιαφερθεί να σε ακούσει. Εκεί όμως που οι φιλίες δοκιμάζονται πραγματικά είναι στα δύσκολα… Όταν βρεθείς σε ανάγκη, αυτοί που είναι πραγματικοί σου φίλοι θα σταθούν στο πλευρό σου και θα σε υποστηρίξουν με όποιο τρόπο μπορούν. 
   Ωστόσο, ειδικά στην εποχή μας, οι ανθρώπινες σχέσεις έχουν αλλοτριωθεί. Ο χρόνος δεν υπάρχει, η ιδιοτέλεια και η καχυποψία κυριαρχούν. Γι’ αυτό μια ειλικρινής και μακροχρόνια φιλία είναι σήμερα κάτι που δύσκολα και σπάνια το συναντάς…
Σ. Σωτήρης

Αλκίνοος Ιωαννίδης & Τζίμης Πανούσης - Εγώ κι εσύ μαζί
Ένα τραγούδι για τον καλύτερό μου φίλο 

Όταν η τύχη σου θα 'ναι φευγάτη,
και συ μακριά απ' το ζεστό σου κρεβάτι
Τότε θυμήσου τη χρυσή συμβουλή
Εγώ κι εσύ μαζί

Τα βάσανά σου είναι και δικά μου,
και για τους δυο μας χτυπάει η καρδιά μου
Δυο φιλαράκια με μια ψυχή
Εγώ κι εσύ μαζί

Μπορείς αν θες
να βρεις πιο έξυπνους φίλους,
Να 'ναι μεγάλοι και πιο δυνατοί
Μπορείς!
Αλλά να ξέρεις τη δικιά μου αγάπη
δεν θα στη δώσει, φιλαράκο, κανείς

Κι όσο περνάνε και φεύγουν τα χρόνια
και η φιλία μας θα μένει αιώνια
Είναι γραφτό μας, μοίρα κοινή...
Εγώ κι εσύ μαζί!

   Καλέ μου φίλε, θέλω να ξέρεις πως, ακόμα κι όταν η τύχη δε σου χαμογελάει, εγώ θα είμαι δίπλα σου. Γιατί φίλος μπορεί να λέγεται μόνο αυτός που πονάει με τα βάσανά σου, αυτός που έχετε μια καρδιά και μια ψυχή. Δεν είμαι τέλειος, ούτε ίσως ο πιο έξυπνος… Αλλά να ξέρεις πως σ’ αγαπώ σαν αδελφό μου και σε δέχομαι όπως είσαι. Κι αυτό δεν είναι εύκολο να το βρεις στη ζωή… Πιστεύω πως η φιλία μας θα αντέξει στο πέρασμα του χρόνου και δε θα χωρίσουμε ποτέ!
   Εγώ κι εσύ, κολλητέ μου, μαζί για πάντα!
Τ. Ξενοφών

Ένα δώρο για τον καλύτερό μου φίλο 
   Το ποδήλατό μου είναι για μένα ένα από τα πιο σημαντικά και αγαπημένα μου πράγματα. Με τον κολλητό μου περνάμε πολύ ωραία κάνοντας βόλτα στην Καλαμαριά με τα ποδήλατα. Μάλιστα σχεδιάζουμε να κάνουμε σύντομα μια από τις μεγαλύτερες βόλτες της ζωής μας! 
   Μεγαλώνοντας, θα ήθελα να χαρίσω στον καλύτερο φίλο μου το ποδήλατό μου, για να θυμάται τις όμορφες στιγμές, αλλά και τις αναποδιές που έχουμε περάσει μαζί στην εφηβεία μας και, αν κάποτε χωριστούμε, να το κοιτάει και να με θυμάται…

Μ. Μύρων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.